Mārketinga un PR aģentūras Latvijā.

Tehnoloģijas, noteikti, ietekmē mūsu ikdienu un ir liela tās sastāvdaļa, tādēļ pēdējos gados ir īpaši attīstījušās dažādas sfēras, kurās tās tiek pielietotas, īpaši saziņai ar apmeklētājiem. Jebkura veida uzņēmējdarbība ir tendēta uz peļņas gūšanu, tādēļ savu uzņēmuma klientu iepazīšana kļūst vitāli nozīmīga. Lai veiksmīgāk tiktu izmantoti daudzpusīgi mārketinga paņēmieni kā arī saziņas kanāli tiek lietotas visa veida datu bāzes un programmatūra, kuras diferencē savus klientus vairākās patērētāju kategorijās. Mārketinga pakalpojumi tiek pielāgoti izmantošanai, tādējādi reklāmas uzņēmumi Latvijā nodrošina daudz dažādu opciju klientu sasniegšanai.

Ienāc – https://bregards.com/programmaturas/

Elektroniskais mārketings Latvijā.

Reklāmas un pr pakalpojumi tiek iedalīti vairākās grupās, lai tos būtu iespējams veiksmīgāk piemērot nepieciešamajām klienta vajadzībām. Šodien, ārkārtīgi populāri kļūst digitālie pakalpojumi, kuri topošos kā arī esošos uzņēmuma klientus uzrunā tiešā veidā. SMS mārketings un mobilais mārketings tam ir veiksmīgi piemēri. Klientiem regulāri tiek izsūtītas visa veida informatīvas īsziņas par pakalpojumiem, akcijām kā arī piedāvājumiem, ietverot saites uz tiešsaistes mājaslapu. Izplatītākais ir e-pasta mārketings, kad tiek izsūtītas e-pasta vēstules ne tikai ar reklāmām kā arī aktualitātēm, bet mērķauditorijai ir iespējams pasūtīt regulāru, aktuālo ziņu iesūtīšanu e- vēstuļu kastītē. Jaunā Datu Aizsardzības Regula lielā mērā nosaka arī mārketinga stratēģiju lietošanu ikdienā. Lojalitātes programmas bija viena no tām reklāmas un sabiedrisko attiecību sastāvdaļām, uz kurām vislielāko iespaidu atstāja jaunā GDPR regula. Datu bāzes programmas, kas ietver dažāda veida apmeklētāja nepieciešamo informāciju kļūst īpaši nozīmīgas veiksmīgas reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģijas īstenošanā.

 

Lojaitātes programmu lietošana Latvijā.

Lojalitātes programmas ir vēl viena liela mārketinga pakalpojumu grupa, ar ko saskaramies katru dienu. Lielveikalu ķēdes un arī lieli pārdevēji kļūst visaktīvākie lojalitātes programmu ieviesēji. Paskatoties makā vien, redzēsim vismaz piecas dažādas plastmasas atlaižu kartiņas, kurai katrai ir dažādas funkcijas. Kamēr spēkā stājās jaunā datu regula, daudziem lojalitāšu prorammu dalībniekiem bija vajadzīgs atjaunot savus datus. Lai process noritētu raitāk, pārdevēji aktīvajiem pastāvīgajiem klientiem piedāvāja dažādus bonusus, kuri izpaudās kā atlaides pirkumiem.

 

GDPR noteikumi reklāmas un pr aktivitātēm.

Jebkāda veida mārketinga komunikācija ar klientiem kļūst izteikti svarīga, jo ietekmē to kā pircējs reaģēs uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu, tādēļ rekomendējams reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģijas pilnīgošanu uzticēt profesionāliem cilvēkiem, kuri ar to saskaras ikdienā. Datu aizsardzības regula nosaka robežas, kuru ietvaros dažādi reklāmas un pr rīki drīkst darboties ar uzņēmumam nodoto uzņēmuma klientu informāciju, tālab nav jābaidās par mēstuļu sūtīšanu epastā vai uzbāzīgiem telefona zvaniem un pircēju aptaujām. Mārketings ir vidusceļš starp klientu un uzņēmēju, un veiksmīga reklāmas un pr aģentūras izraudzīšanās ir ceļš uz panākumiem.