Tehnoloģijas mūsdienās ir ļoti nozīmīga uzņēmējdarbības sastāvdaļa ne tikai ražotnēs, bet arī reklāmas un sabiedrisko attiecību virzīšanā. Ikviens uzņēmējs būtu ieinteresēts tajā, lai viņa ražotā vai pārdotā prece vai arī pakalpojums, sasniegtu pēc iespējas apjomīgāku klientu loku. Tas visbiežāk tiek nodots reklāmas un sabiedrisko attiecību speciālista, veselas nodaļas, vai arī arī speciāla pakalpojuma sniedzēja pārziņā. Reklāmas un pr aģentūras Latvijā sniedz plašu servisa klāstu, lai apmierināts būtu ik viens klients. Uzņēmuma stratēģijas būtiska sastāvaļa ir dažāda veida datu bāzes ar uzņēmuma klientu piedāvāto informāciju par sevi kā arī saviem paradumiem.
Ieskaties- https://bregards.com/bregards/
Reklāmas un sabiedrisko attiecību programmatūra digitālajā reklāmā un sabiedriskajās attiecībās.
Reklāmas un pr pakalpojumi iedalās daudzās grupās, lai veiksmīgāk pildītu savu lomu kā arī būtu opcija saprast, kurš klientam būtu vispiemērotākais pakalpojumu tips. Digitalizācijas laikmets ļauj savus savus klientus uzrunāt tieši. SMS mārketings kā arī mobilais mārketings tam ir veiksmīgi piemēri. Mērķauditorijai regulāri tiek izsūtītas dažādas informatīvas īsziņas par pakalpojumiem, akcijām kā arī piedāvājumiem, ietverot saites uz tiešsaistes vietni. Izplatītākais ir e-pasta mārketings, kad tiek izsūtītas e-pasta vēstules ne tikai ar reklāmām kā arī aktualitātēm, bet klientiem ir iespējams pasūtīt regulāru, jauno ziņu iesūtīšanu virtuālajā vēstuļu kastītē. Jaunā Datu Aizsardzības Regula lielā mērā ietekmē arī mārketinga stratēģiju pielietošanu ikdienā. Lojalitātes programmas bija viena no tām mārketinga sastāvdaļām, uz kurām vislielāko iespaidu atstāja jaunā GDPR regula. Lai izveidotu veiksmīgu mārketinga stratēģiju, liela loma ir dažādām datubāzēm un ziņām ko par sevi bieži sniedz esošie klienti.
Lojaitātes programmu lietošana Latvijā.
Lojalitātes programmas ir vēl viena nozīmīga mārketinga pakalpojumu grupa, ar ko saskaramies katru dienu. Lielveikalu ķēdes un arī lieli pārdevēji ir visaktīvākie lojalitātes programmu ieviesēji. Paskatoties makā vien, saskaitīsim vismaz 5 dažādas plastikāta atlaižu kartiņas, kurai katrai ir dažādas funkcijas. Kad spēkā stājās jaunā informācijas regula, daudziem lojalitāšu prorammu dalībniekiem bija vajadzīgs atjaunot savu sniegto informāciju. Lai esošos un potenciālos mudinātu to darīt un nezaudēt lojāla klienta statusu, uzņēmēji izmantoja vilinošu mārketinga triku – atlaižu piešķiršanu nākošajam pirkumam.
Mārketinga speciālista vieta mārketinga darbībās.
Svarīgi izvēlēties savām vajadzībām piemērotāko reklāmas un pr rīku pastāvīgo pircēju sasniegšanai. Ja reklāmas un pr rīki tiks izvēlēti neatbilstoši, klients tos uzskatīs par spamu un visticamāk ignorēs vai izdzēsīs visu savu sniegto informāciju no servisa sniedzēju informācijas bāzēm. Reklāmas aģentūras Latvijā piedāvā dažāda veida mārketinga rīkus optimālai un arī kvalitatīvai reklāmas un pr startēģijas izveidei.