Posted by dcrf49n on

SEO AUDITS UN CITI DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PAKALPOJUMI

Internets ir kļuvis par mūsu ikdienas neatņemamu sastāvdaļu, tādēļ tas ir arī labākais veids, ka ražotājiem sasniegt savus klientus. Digitālā mārketinga aģentūras pakalpojumu izmantošana ir labākais risinājums sava biznesa pilnveidošanai, jo pieredzējuši speciālisti vislabāk spēs novērtēt to, kā vislabāk pielāgot interneta vietni visiem kritērijiem, kas nepieciešami efekta sasniegšanai.

Digitālā mārketinga speciālisti piedāvā plašu pakalpojumu klāstu, (mājas lapu izveidi, satura izveidi, lapu optimizāciju), u.c.. Tas ir vajadzīgs, lai interneta vietni un tās saturu ieraudzītu pēc iespējas vairāk cilvēku ne tikai Latvijā.

INTERNETA MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZVEIDE UN AUDITS UZŅĒMĒJIEM LATVIJĀ.
Sarch Engine Optimisation, jeb SEO mārketings, ir atsevišķa digitālā mārketinga forma un mārketinga sastāvdaļa, kas ir ‘paši tendēta uz mājas lapu pielāgošanu un virzīšanu pie klienta interneta vidē. Sākotnēji tiek veikts SEO audits, kas novērtē lapas kvalitāti un visu to, ko ir nepieciešams mainīt un uzlabot, lai lapas rādītāji interneta meklētājā būtu labāki un to sasniegtu pēc iespējas lielāks interesentu loks. SEO mārketinga pakalpojumi ietver vēl dažādus pakalpojumus – atslēgvārdu izpēte, kas ir viens no noteicošajiem un svarīgākajiem optimizācijas punktiem, satura izstrāde atbilstoši npieciešamajiem rādītājiem utt. Tieši atslēgvārdu izpēte ir noteicoša lapas kvalitatīvai uzlabošanai, jo google un citi interneta meklētāji tos izmanto, lai veiksmīgāk atrastu lietotāja pieprasīto saturu.

GOOGLE ANALĪZE MĀJAS LAPU POZICIONĒŠANĀ.
Google ir interneta gigants, bez kā mūsdienās savu ikdienu nevar iedomāties neviens interneta lietotājs visā pasaulē. Jebkurš uzņēmējs vēlas savu mājas lapu redzēt google meklētāja pirmajā lapā, jo tieši šī pozīcija nodrošina vislielāko lapas apmeklējumu un pieprasījuma izaugsmi. Google reklāma var būt divējāda. SEO pakalpojumi tiek dēvēti par bezmaksas google reklāmu, kas sevī ietver iekšējo mājas lapas optimizāciju, satura optimizāciju un ārējo optimizāciju. Ņemot vērā to, ka visā pasaulē google vadās pēc dažādiem kritērijiem, lai attēlotu un virzītu mājas lapas pie klientiem, varam pavisam droši apgalvot, ka arī Latvijā google darbība ir savādāka, kā, piemēram, Francijā vai Rumānijā. Mājas lapas tiek vērtētas pēc vairāk kā 250 faktoriem, tādēļ ir svarīgi, lai mājas lapas optimizācija tiktu nodota zinošu speciālistu rokās!